luni, 30 mai 2011

Looking to the past Capitolul 4 partea 2

-Draga mea ai venit ?Intra .Esme ma invita sa intru in casa .

-Da .Multumesc .

-Insfarsit ai venit !

-Dap .

-Acum trebuie sa ii asteptam pe baieti .

-Vin si ei acum .Toti se uitau la mine apoi se auzi o masina cateva trantituri de usi si apoi intrara pe usa toti.

-Buna scumpo.

-Buna scumpule !

-Au venit toti ?

-Da, masa e gata mergeti sa va schimbati si veniti jos .

-Da .

-Bella ai venit ? Alice iesi dintr-o camera dupa ea venea aceiasi blonda si acelasi baiat de la mall .

-Da .Dar merg sa ma schimb .

-Nu stai asa esti foarte frumoasa .Veni si imi dadu un pupic pe obraz .

-Dar nu prea se potriveste cu cina .

-Nu-i nimic te iert .Ooo scuze acesti sunt Jasper -si ii sclipira ochi cand il prezenta , ciuadat –si sora sa geamana Rose .Cand am auzit geamana imi vanea sa plang dar am incercat sa ma abtin .

-Hei im pare rau pentru faza de la mall .Spuse Jasper .Am tras aer in piept .

-Nu-I nimic .

-Bine copii haideti la masa .

-Arati sooper .Imi sopti Charlotte la ureche si Emy dadu din cap .Ele erau imbracate la fel cam mine Charlotte purta o rochie gri un bolero negru pantofi alb cu negru o curea neagra sub sani .Avea niste cercei negri cu alb sub forma de romb .Emy avea o rochie roz un bolero roz pantofi roz.O bratara roz si niste trandafiri nici si draguti in urechii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu